keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Hold on to me as we go

Kääks kun menee viikot nopeesti! Ja päivät! Mulla on ihanan hyvä fiilis kokoajan ja hymyilen vaan, muutamista johtuneista syistä, hih! Mitäs mä oonkaan puuhaillu. Viime viikonloppuna oltiin Carolinin kans Washington State Fairissa, Fall Out Boyn konsertissa ja leffassa. Käytiin kattomas ehkä maailman hauskin leffa Let's be Cops. Käykää kattomas kun tulee Suomeen, haha! 

Oltiin perjantaina Washigton State Fairissa, joka on suuri tapahtuma mis on esiintyjiä, huvipuisto ja ruokaa, Washingtonin yks suurimmist tapahtumista! Se kestää noin viikon tai kaksi. Oltiin siis siellä kattomas Fall Out Boyta Carolinen kans, ne soitti ihania vanhoja biisejä mitä kuuntelin joskus teininä. Huikee keikka oli! 










Lauantaina me oltiin siis leffassa, muistaakseni? Let's be Cops, käykää katsomas kun tulee Suomeen, ellei ole jo.  Ennen leffan alkua pyörittiin Bellevuessa ihan muuten vaan, häröiltiin siel täällä! 








Löysin unelmieni sängyn.. toi sänky oli kyl hitusen liian korkee kun piti hypätä sen päälle. Ei riittäny pituus kummallakaan haha






Sunnuntaina meillä oli Seattlen auppareiden yhteinen tapaaminen. Semmonen kun Scarvenger hunt. Me kokoonnuttiin aamulla Seattlen keskustaan josta jahti alko. Meille annettiin lista mis oli tajuttomast juttui mitä piti kerätä tai mist piti ottaa kuvia. Mä ja kolme muuta saksalaist oli mun kans samas ryhmäs, jotka puhu vaan pelkkää saksaa, ummm awkward. Pisti kyl vähä viduddaa. Mut joo ei me mitään keräilty tms me shoppailtiin.. kun yhden meiän ryhmäläisen varvas osu asfalttiin ja vuos verta tajuttomast ni liikkuminen oli vähän hidasta haha. 











Mulla on huomenna synttärit!! Täällä on siis viel keskiviikko haha. Suomes kyl jo torstai 9/18! Mun synttärijuhlia vietetään perjantaina, kakkua ruokaa kavereita! Host äiti on kutsunu läjän auppareita tänne juhlimaan, innolla odotan! 

Yritän tässä miettiä et mitäs kaikkee tuli puuhailtuu viime viikol.. Hmm. Me oltiin perheen kanssa Seattle Soundersien tapahtumas tiistaina. Siellä oli joukkueen pelaajia leikkimäs lasten kans ja pitämäs niille pien muotoset soccer harkat. Rakastuin palavasti yhteen niistä pelaajista.. 





Latasen tähän alle taas läjän kuvia viime viikolta mitä on tullu puuhailtua jne! 


















Ihanasti on alkanut tämä viikko! Aika ja päivät vaan kiitää siivillä täällä. Huhhuh. Mä oon super onnellinen! Ikävöin perhettä ja ystäviä tavallaan, mut en niin paljon että itkisin omas huoneessa tai olisin surullinen. Vanhempia ja pikkuveljeä ajoittain ikävä.. Hyvää viikon jatkoa kaikille ja hyvää synttärii mulle!! 

4 kommenttia:

  1. Heippa! Törmäsin just sun blogiin ja olin ihan hämmästynyt, kun luin sun olevan myös Haminasta. :D Hienoa, että just sieltä pienestä ympyräkaupungista on toinenkin lähtenyt tänne valtameren toiselle puolelle. Seattlen ympäristö vaikuttaa mukavalta paikalta asua ja sun hostlapset söpöiltä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Ai sakin oot Haminasta, outoa kun en siun naamaas tunnista tai tieda, vaikka Haminassa vissiin kaikki tietaa kaikki, haha. Ja joo ma tykkaan toosi paljon mun hostperheesta ja -lapsista! Tykkaan tast alueest muutenkin tosi paljon. Sa oot nyt sit Coloradossa aupparina, kauan oot Coloradossa asustellut? :)

      Poista
    2. Niin, no mä lähin yläasteen jälkeen muualle opiskelemaan, enkä sen jälkeen oo Haminassa viettänyt ku viikonloppuja, kunnes valmistuin. Mutta niin yleensä on Haminassa :D Oon ollut täällä melkein 9 kuukautta, että viimeisiä kuukausia viedään. Saatan kyllä mahdollisesti pidentää mun vuotta. (:

      Poista
    3. No sepa selittaa sit aika paljo! Sa taidatkii sit tykata olla Coloradoss ja taidat olla perheeseeki aika tyytyvainen. Kandee extendaa jos silt tuntuu, vaikka ees puolella vuodella :) !

      Poista